روش صحیح استفاده از عطر چگونه است؟

چگونه از عطرها یمان بهتر استفاده کنیم؟

برای آنکه پراکندگی بوی عطرمان را در طول روز به بیشترین زمان ممکن برسانیم بهتر است نواحی خاصی از بدن را در اولویت قرار دهیم.

کدام نواحی از بدن برای استفاده از عطر مناسب تر می باشند؟

عطرها در هوای گرم رایحه خود را بیشتر پخش می کنند. به همین دلیل مناسب تر است روی نقاط گرم بدن از آن استفاده کنید که عبارتند از گیجگاه، زیر گلو، پشت گردن، پشت زانوها، قسمت داخلی آرنج، مچ ها، پشت لاله گوش . همینطور اگر موهای شما کوتاه است می توانید به قسمت ریشه موها و اگر بلند است به نوک آنها عطر بزنید. در این صورت از عطر خود بهتراستفاده میکنید.

آیا خوب است که بر روی لباس هایمان هم عطر بزنیم؟

لباس ها را هم میتوان با عطر خوشبو کرد. پارچه های طبیعی مثل پشم پنبه و مخمل در میان دیگر پارچه ها رایحه عطر را بهتر نگه می دارند.

رایحه عطر روی پارچه های مصنوعی بوی تندتر و دوام کمتری دارند.هنگام استفاده از عطر روی لباس هایتان مواظب باشید که از فاصله ی دورتری آنها را اسپری کنید مخصوصا لباس های ابریشمی ، بدلیل آنکه روی لباس شما جای لک باقی نگذارند. هیچ گاه چند عطر را با هم استفاده نکنید چون ممکن است رایحه خوبی از ان پخش نشود.

آیا می توان ماندگاری عطر ها را بیشتر کرد؟

بهتر است برای آنکه بوی عطر مدت بیشتری روی لباس ها یتان بماند چند قطره از آن را در موقع شستشو در ماشین لباسشویی اضافه کنید. می توانید با قرار دادن یک شیشه عطر در ماشین یا کیف خود قبل از وارد شدن به محل کار خود از آن استفاده کنید. نیز بهتر است با استفاده از محصولات مکمل عطرتان مثل دئودورانت، شامپو، بادی لوشن،افتر شیوو ژل مو ماندگاری و پخش بوی عطر خود را دوبرابر کنید.

تماس با ما

همراه : ۰۹۱۲۸۳۳۸۵۳۳
تلفن : ۰۲۱۲۲۰۰۸۱۳۳

سبد خرید

تخفیف سمپل |

فروش ویژه تا 50% تخفیف

ساعت
دقیقه
ثانیه