تفاوت میان eau de toilette و eau de parfum و اسانس چیست؟

به طور قطع قیمت آنها متفاوت است. اما چه چیز در آنها باعث می شود که از eau de parfum بیشتر از eau de toilette استفاده شود؟دلیل نامگذاری آنها چیست؟

این داستان به غلظت عصاره موجود در حلال آب یا الکل در این عطرها مربوط می شود: eau de cologne محتوی ماده اولیه کمتری از eau de toilette است. Eau de toilette  کمتر از eau de parfum و همه اینها ماده اولیه کمتری از اسانس دارند. مشکل اینجاست که برای میزان عصاره موجود در هرعنوان قانون مشخصی وجود ندارد. هر برند برای خودش تصمیم می گیرد که یک عطر با میزان عصاره خاص eau de toilette باشد یا اسانس.

آیا eau de toilette  و eau de parfum یک عطر دارای ماده اولیه یکسانی هستند؟

به طور پیش فرض این ماده اولیه باید یکسان باشد ولی در این زمینه نیز الزام قانونی وجود ندارد. هر برند ممکن است گاهی برای آنکه عطرها هارمونی بیشتری داشته باشند، برای عرضه کردن طیف متفاوتی از یک عطر یا فقط به خاطر خوشایند بودن آن برای مخاطبان دیگری، تغییرات کوچکی در عصاره عطر ایجاد کند. چون این عطر غلظت کمتر یا بیشتری دارد پس بهتر است حتما در فروشگاه روی پوست امتحان شود.

آیا روش استفاده از این عطرها یکسان است؟

بهتر است به خاطر بسپاریم که عطرهای بسیار غلیظ بوی قوی تر و ماندگارتری دارند و ممکن است آزار دهنده باشند، خصوصا در فضاهای بسته. به این ترتیب استفاده از اسانس ها به صورت اسپری هم توصیه نمی شود. پس بهتر است مقدار بسیار کمی از آن را با استفاده از انگشت به پوست بمالیم. بطور متقابل یک عطر eau de toilette را می توان در طول روز با خیال راحت استفاده کرد و برای میهمانی های عصر و شب با کمک اسانس همان عطر بوی آن را تجدید کرد.

دلیل تفاوت قیمت آنها چیست؟

قیمت اسانس یک عطر به طور منطقی از بقیه حالت ها گران تر است. زیرا محتوی عصاره بیشتر و غلیظ تری از ماده اولیه است و همینطور به دلیل اینکه در بطری های با کیفیت تر با طراحی خاص تر و شیشه های سنگین تری ارائه می شوند.

تماس با ما

همراه : ۰۹۱۲۸۳۳۸۵۳۳
تلفن : ۰۲۱۲۲۰۰۸۱۳۳

سبد خرید

تخفیف سمپل |

فروش ویژه تا 50% تخفیف

ساعت
دقیقه
ثانیه